Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Skřivánková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí.
Optimalizace marketingového mixu vybrané společnosti na slovenském trhu
Kučerová, Amálie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingový mix české společnosti, která působí v mezinárodním prostředí a jeho optimalizaci pro B2B trh na Slovensku. V úvodní části práce bude blíže nastíněna problematika a cíle této práce. Teoretická část je zaměřena na definici základních marketingových pojmů, marketingového mixu, analýzu podniku a jeho okolí. Následující část se zabývá charakteristikou a analýzou současného stavu podniku a slovenského trhu. V poslední části práce je předložen návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedený výrobek na zahraničním trhu s cílem rozšíření exportu a dosažení vyššího tržního podílu.
Individualizace
Kiriakovský, Šimon ; Čapek, Jan (oponent) ; Tobola, Ondřej (vedoucí práce)
Testování alternativních forem designu obalů a také výroba propagačních materiálů. Výroba obalů podle výrobního programu pivovaru Tambor.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu ve Švýcarsku
Zemánek, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V první části této práce jsou vymezena teoretická východiska související se zkoumanou problematikou. Druhá část práce je věnovaná analýze současného stavu zvoleného podniku a zahraničního trhu s využitím vybraných analýz. V této části je také provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední, třetí část práce, se věnuje vytvoření konkrétních návrhů marketingového mixu, prostřednictvím kterých je možné uvést podnik na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky a dostat podnik do povědomí.
Dopady pandemie COVID-19 na podnikání malých a středních podniků
Štarhová, Eva
Štarhová, E. Dopady pandemie COVID-19 na podnikání malých a středních podniků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Náplní diplomové práce je s využitím pomocných nástrojů pro analýzu vnějšího prostředí, posoudit dopad pandemie Covid–19 na malé a střední podniky v odvětví pivovarnictví a identifikovat faktory, které umožňují úspěšně reagovat na krizové situace související s pandemií. Dále jsou formulována opatření pro případ neočekávaných negativních změn ve vnějším prostředí podniků. Práce vychází z obsahové analýzy sekundárních kvantitativních dat, což umožňuje zobecnit výsledky na širší spektrum podniků. Krizová opatření, které minipivovary přijaly, zdůrazňují jejich adaptabilitu a kreativitu při rychlém přizpůsobování se nepředvídatelným tržním podmínkám. Konkrétní doporučené strategie jsou navrženy jako preventivní opatření s cílem eliminovat potenciální negativní vlivy ve vnějším prostředí podniků, zejména v reakci na nestabilitu tržních podmínek a dynamiku spotřebitelského chování.
Malé regionální pivovary (Jihočeský kraj)
POKORNÁ, Lenka
Pivovarnictví v České republice má velmi dlouhou tradici a právem se Česká republika řadí mezi světově nejuznávanější výrobce piva. V poslední letech, také díky pozitivní ekonomické situaci a rozvinutému cestovnímu ruchu, dynamicky roste vznik a obliba malých řemeslných pivovarů. Minipivovarnictví tak patří v České republice k nejvíce se rozvíjejícím průmyslovým odvětvím. Tato bakalářská práce se zaměřuje na malé pivovary v Jihočeském kraji, na jejich produkci a formy distribuce. Dotazníkové šetření v praktické části této práce se zaměřují na získání základních informacích od majitelů a sládků o celkovém řízení a produkci pivovarů. Malé pivovary v Jihočeském kraji jsou jednotlivě představeny. Druhé dotazníkové šetření se zaměřuje na pohled a názory spotřebitele ohledně produkce malých regionálních pivovarů, a to i ve spojení s cestovním ruchem.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu v Polsku
Skřivánková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce obsahuje tři hlavní části. Za účelem dosažení cíle je úvodní část práce věnována literární rešerši, která vymezuje teoretická východiska a poskytuje základy pro nadcházející kapitoly. V druhé části práce je provedena analýza současného stavu vybraného podniku, ale také mikroprostředí a makroprostředí v rámci Polska. Součástí je také marketingový výzkum, který byl uskutečněn kvantitativní formou prostřednictvím dotazníkového šetření. Poslední část práce se zabývá návrhy marketingového mixu, pomocí kterých je možné expandovat na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky, a dostat podnik do povědomí.
Optimalizace marketingového mixu vybrané společnosti na slovenském trhu
Kučerová, Amálie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingový mix české společnosti, která působí v mezinárodním prostředí a jeho optimalizaci pro B2B trh na Slovensku. V úvodní části práce bude blíže nastíněna problematika a cíle této práce. Teoretická část je zaměřena na definici základních marketingových pojmů, marketingového mixu, analýzu podniku a jeho okolí. Následující část se zabývá charakteristikou a analýzou současného stavu podniku a slovenského trhu. V poslední části práce je předložen návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedený výrobek na zahraničním trhu s cílem rozšíření exportu a dosažení vyššího tržního podílu.
Návrh marketingového mixu vybraného podniku na trhu ve Švýcarsku
Zemánek, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu podniku vstupujícího na zahraniční trh. Práce je členěna na tři hlavní části. V první části této práce jsou vymezena teoretická východiska související se zkoumanou problematikou. Druhá část práce je věnovaná analýze současného stavu zvoleného podniku a zahraničního trhu s využitím vybraných analýz. V této části je také provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření. Poslední, třetí část práce, se věnuje vytvoření konkrétních návrhů marketingového mixu, prostřednictvím kterých je možné uvést podnik na zahraniční trh s cílem oslovit a získat nové zákazníky a dostat podnik do povědomí.
Individualizace
Kiriakovský, Šimon ; Čapek, Jan (oponent) ; Tobola, Ondřej (vedoucí práce)
Testování alternativních forem designu obalů a také výroba propagačních materiálů. Výroba obalů podle výrobního programu pivovaru Tambor.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.